Sliten Måndag

Min protest jag skulle ha mot att inte blogga om mina dagar sket sig. Det resulterade i 2 inlägg och sen blev jag lika seg igen på att blogga.
    Nu hade jag tänkt att sätta igång lite. Men nu kör jag bara, det blir för få inlägg om jag begränsar mig till något :P

Idag har jag haft gympa på morgonen och lirat volleyboll. Det var faktiskt asroligt! Jag blev lite taggad inför turneringen vi ska ha imorrn med skolan.
    I helgen hade vi fotbollsturnering i vasastan också. Jävligt kul! Förutom att alla fina innerstans killar kukade sig om vårt hårda spel. Och jag kommer aldrig glömma Polskis mördarblickar. HAHA!

Nu sitter jag iallafall i skolan och håller på med en logga till en vårutställning som skolan ska ha. Snackade precis med våran biträdande rektor och jag fick uppdraget att fixa hela skiten med inbjudningar, biljetter o shit... jag pallar inte, men jag vågar inte banga nu när vi har bestämt möte. Och dessutom är det roligare att jobba med illustrator än att hålla på med designlektionen.
    - Sommaren börjar ta över min skolmotivation...

Peace

Kommentarer
Postat av: Pauline

du förstår att mitt senaste inlägg var till dig va? haha :)

2008-05-19 @ 14:24:07
URL: http://pauliiines.blogg.se
Postat av: My

Du är duktig! :D Jag kommer ringa dig snart så får du komma o hjälpa oss med flak grejerna!
Kramis

2008-05-19 @ 14:27:16
Postat av: Kletus den kladdige krokofanten

EYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

2008-05-19 @ 22:43:12
URL: http://www.asianboys.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0