Back on track!

Hejhejhallåå!

Nu tänkte jag att jag skulle sätta igång med bloggen igen. Jag
har inte skrivit något på jättelänge, men nu får det vara nog! Men hädanefter ska större delen av bloggen handla om vad jag tänker på i min förvirrade skalle, istället för vad jag gör om dagarna. (se det som en liten protest mot alla andra som bloggar om sina dagsutflykter och helgäventyr)

Jag har kommit på en sak. För ungefär en kvart sen faktiskt:
Nu under förra veckan var jag ju iväg i Västerås och lajvade för fulla muggar och blev på kuppen brutalt förkyld. Så nu går jag runt och snorar och spottar hela tiden. Och efter den här kvällen, då jag inte har snytit mig på flera timmar, var jag i extremt behov av det när jag kom hem. Plus att jag var super pissnödig efter kaffen jag drack på cafét. Iallafall, när jag kom hem rusade jag in på muggen för att utföra mina behov, och för att spara tid tänkte jag göra en combo. Det var misstaget. SNYT DIG ALDRIG NÄR DU KISSAR. Jag märkte att man spänner sig som fan när man snyter, ungefär som när man ska skriva sitt namn i snön med pisset och det börja ta slut fast man bara kommit halvvägs. Det höll på att bli en olycka runt toasitsen men jag, tro det eller ej, lyckades rädda badrumsgolvet från det blöta ödet genom att greppa midgårdsormen och avstyra den okontrollerade brandslangseffekten. Så alla barn, don't try this at home - Gör det hos någon annan!

Nu ska jag lägga mig och titta klart på andra hälften av Blood Diamond. Och försöka somna så snabbt som möjligt för att överhuvudtaget vakna imorrn bitti klockan 06.30...

puss så länge, och jag ska skärpa mig med bloggandet.


Kommentarer
Postat av: beatrice

YEY, bästa bloggen är igång igen!

2008-05-05 @ 23:08:28
URL: http://bbeatrice.blogg.se
Postat av: Pauline

woho äntligen :)

2008-05-06 @ 16:34:32
URL: http://paulinechristine.blogg.se
Postat av: Mr.E

Blood diamond

2008-05-10 @ 00:02:40
Postat av: My

Coolt att du vågar skriva exakt som du tänker och tycker. Det vågar inte jag haha

2008-05-11 @ 22:52:07
URL: http://myanderssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0