Zombie

Godmorgon! Jag sitter på datakunskapen i skolan och har precis börjat pilla med html-hemsidor... skittråkigt. Jag fick tillbaka mitt photoshop/illustrator prov också, 100 av 100 poäng! Senare idag får jag reda på slutbetyg på datakunskapen också. Jag gissar på tre bokstäver - M-V-G.

Jag försov mig imorse
, jag kunde inte sova igår och vaknade som vanligt av att klockan ringde. Men sen somnade jag om, och vaknade 45 minuter senare av att pappa stog och skrek på lillesyster som hoppade i pappas säng istället för att sätta på sig gummistövlarna och gå till dagis. Jävla trotsålder, nu får det snart vara slut! Jag känner mig mer som en zombie idag än igår tillochmed. Mina ögon håller på att ge upp, och det är ju inte bättre att jag sitter framför skärmen hela dagen... Hoppas den här långa dagen går snabbt så det inte blir för ansträngande att sitta här...

Ändring!
Från och med snart ska jag börja blogga om roliga saker. Jag tror det kan bli tråkigt i längden att mina läsare ska höra om mina trötta skoldagar, röjiga helger och knasiga lov. Jag måste börja skriva om roliga saker!
    En sak som jag absolut inte skulle kunna blogga om, även om jag var tjej, är mode. Jag hatar modebloggarna så djupt... Vem fan vill sitta och lyssna på brudar som skriver om deras senaste inköp: "Hittade ett par superfina stövlar på öfvre östermalms vintage" eller "jag hittade sötaste klänningen när jag var på stan häromdagen, nu kommer jag vara finast på festen i helgen",  vem fan bryr sig?
    Dagens outfit, mingelbilder, nya lackpumps, blablabla... Hatet växer nu när jag för första gången spanar in både blondinbella och kenza. (jag tänker inte ens reppa dem genom att länka) Materiella ting är ingenting.
- ÅK PÅ ÄVENTYR, istället för shoppingresor till milano.
    Jag är så jävla glad att mina tjejkompisar som bloggar inte skriver om sina kläder. Tack Pao, Bea, Tove och alla andra! Jag skulle inte stå ut..!

PEACE

Kommentarer
Postat av: Pauline

hahah bea är äkta klädbloggaren ju!! :D ;) sorry bea om du ser det här ^^

2008-03-04 @ 15:04:39
URL: http://paulinechristine.blogg.se
Postat av: Pauline

eller kanske inte nu.. men alltid förut (a)

2008-03-04 @ 15:05:15
URL: http://paulinechristine.blogg.se
Postat av: acke

haha, det ska det bli ändring på! :D

2008-03-04 @ 16:02:16
URL: http://ackesolna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0