Tisdag

godmorgon!

Jag har inte bloggat på en dryg vecka nu, Har tagit det väldigt lugnt den senaste veckan. Nu sitter jag i cafeterian i skolan och väntar på att matten ska börja om 25 minuter.

I helgen tog jag det lugnt, (för en gångs skull) och drack bara ett par öl både fredag och lördag. I fredags satt vi hemma hos danne och hälften av oss letade fest, och den andra hälften slappade. Runt 12-1 drog vi mot sundbyberg och min bror. Där satt vi alla och snackade skit och garvade tills klockan blev sent och pappa björn kom och hämtade mig, lilleskit och kim. När vi kom till sollentuna åt jag upp philips friscomål och gick och la mig i Paulines säng. Och fyfan vad skön hennes säng är! gott om plats att sträcka ut sig på också, för Pao var inte hemma :D

På lördagen satt vi hemma hos kim och tog det lugnt hela kvällen. Vi skulle egentligen iväg och dricka öl hos sandra, men det sket sig... När klockan blev 12 drog jag hemåt och några av våra tappra solnahjältar drog mot knivsöder och hamnade såklart i slagsmål med bajen. Bra gjort gubbar!

Igår satt jag hemma hela kvällen (pappa höll på att ramla av stolen när jag berättade att jag skulle ta det lugnt, precis som när jag sa att jag inte skulle dricka bärs fram tills nästa lön...)

Den här veckan går jag bara till onsdag. Så imorrn börjar mitt påsklov, SKÖNT! På fredag ska jag ut till landet med famlijen och sen nästa onsdag ut till Dannes land för att fira hans 18årsdag. Det lär bli jävligt kul, trots att min plånbok kommer minska lite på bredden...

Och nästa söndag börjar fotbollen också! AIK - Kalmar FF, BE THERE!

Kommentarer
Postat av: Pauline

så jävla underbart att fotbollen drar igång snart :)

2008-03-19 @ 14:11:40
URL: http://paulinechristine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0