skrivtorka

Hej! På den senaste tiden har jag inte bloggat särskilt mycket, och det är ju lite tråkigt. Jag har haft nån slags skrivtorka dem senaste 2 veckorna och jag har ju hållt bärsen på det torra så gott jag kunnat också. Det kanske har nåt samband. Eller?

Jag har hållt mitt nykterhets löfte ganska dåligt, men jag har inte druckit starköl på flera veckor nu. Det har mest varit folköl för mig. Det är ganska skönt, livet blir lite billigare då. Iochförsig så köper jag andra saker för pengarna istället för öl, så det blir lika dyrt iallafall. Utan öl :'(

Igår firade vi dannes 18årsdag hela kvällen. Vi började dricka folköl vid halv 8 och 2 timmar senare drällde en dyngrak daniel hem (till sin egen kvart!) där hela ligan var samlad utan honom. Ingen överasknings fest direkt, eftersom han själv svamlade/sjöng jamåhanleva när han kom innanför dörrn.

Imorrn sticker vi hela gänget till dannes land och firar honom ännu mer. 16 pers, 4 bilar, och över 20 plattor med bärs sticker neråt strängnäs imorrn eftermiddag. Det blir underbart med Solna caravanen glidande längs södergående E4an... Jävlar vad vi ska supa! och jag lovar att ladda upp bilder från äventyret! Den ända downern med resan är att den ända tjejen kommer vara tove, och hon är ju paxad av danne. så det blir sausageparty i 3 kvällar, piss.

Puss och hej.

BTW jag ska reppa soso också, det har jag lovat. SOSO
peace

Kommentarer
Postat av: soso

synd att ja inte kunde åka med er grabbar idag... men exel du vet väl att klart som fan att ja kmr upp imron.. inte ensam BRUDAR!!! så de blir visst inte ett korvparty! :D

2008-03-26 @ 20:54:27
URL: http://soso213.blogg.se
Postat av: Pauline

jag vill ocksååååå :(

2008-03-28 @ 14:31:13
URL: http://paulinechristine.blogg.se
Postat av: Bästis

Vad hände med bloggandet, din pajas?

2008-04-10 @ 19:06:50
Postat av: Pauline

varför denna bloggstrejk? :(

2008-04-16 @ 12:55:52
URL: http://paulinechristine.blogg.se
Postat av: beatrice

uppdatera dååååå

2008-04-29 @ 17:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0