"Pappa" update

under helgen har jag varit ute på landet med familjen. Och efter 4 dagars kvalitets tid med pappa har jag kommit på lite fler saker om honom:

  • När han inte tror på att pruttar är brandfarliga
  • När han hotar Erik att bryta armarna på honom så att han inte kan gå på karateträningen
  • När han försvarar det svenska rättsystemet
  • När han förklarar för mig att jag har fått tugga hästballe i rättsprocessen för min skadegörelse
  • När han blir nervös för att folkölen är slut
  • När han fördömer det svenska rättsystemet
  • När han tvingar mig att smaka på hans sofiero till frukost innan skolan
  • När han berättar om sitt hjältedåd att han bröt foten i komposten men ÄNDÅ byggde klart landet i somras (Stukade foten, blev liggande på soffan i 3 veckor, och byggde klart takstolarna...)
  • När han blir sig själv, och man märker att han är på samma nivå som 2ochetthalvt år gamla Ebba efter ett par timmars play-dooh lera byggande...
  • När han snabbt är framme med tändaren när ebba lägger en fis...

Kommentarer
Postat av: Pauline

jag ska.. när jag har kommit över att min bästa var en -piiiiiiip-

2008-03-25 @ 18:04:14
URL: http://paulinechristine.blogg.se
Postat av: Pauline

oj, min bästa vän.. ^^

2008-03-26 @ 12:56:00
URL: http://paulinechristine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0