Och så var det söndag igen...

Den här helgen har varit både lyckad och misslyckad:

I fredags var vi hemma hos sara och drack bärs. Det var trevligt, trots att jag drack lite för mkt... När jag kom hem (ca 03.30) var lilla Ebba vaken, så en asfull acke bäddade om henne bredvid sig i bäddsoffan. Myspys!

Lördagen började med lite pilsner och robert gustavsson hos kims pappa. När vi sedan skulle bege oss av mot kims mamma och väntande chiligryta kom farbrorblå och knackade oss på axeln. Och där stod vi, med brallerna nere och bolagskassar i händerna. Torsk. Kvällen fortsatte med lång pratstund med mamma, som var asförbannad pga soc osv... Jag fick tillslut gå tillbaka hem till kim där festen var i full gång, trots alkholbeslag av södermalmspolisen.
Det tråkiga är bara, att hade det varit västerortspolisen, hade dem bara tagit våra påsar och önskat oss en trevlig födelsedagsmiddag. Men med innerstanssnutens paragrafsinne så var personuppgifter och kroppsvisitering högt prioriterat för några stackars tonåringar denna lördagseftermiddag.
Haffa våldtäktsmän istället, snutjävlar!

Kvällen slutade
i Kims pappas säng, med mythbusters och onykterhet. När jag vaknade imorse gick jag till korv ingvar och lyckades få en gratis french hotdog och en kaffe av mitt misslyckade ragg... Jag gick hem och duschade bort bakfyllan och gick hem till peppe och tittade starwars. Ikväll har jag bara suttit på cafét och spelat tvspel och ritat.

Jag har bestämt mig för att bli nykterist. eller Iallafall fram tills nästa lön. Jag tycker helgerna går för snabbt när man super. Man mår dåligt av bakfyllan mer tid än vad man har kul. Jag pallar inte det. Och såklart är det också för att jag inte har råd. Den här veckan ska jag vara mogen och vuxen, och göra vuxna saker istället för att vara ute och drälla med bärs och snutgripanden.
Önska mig lycka till?


Nu ska jag titta på burn notice, en grymt bra serie som går på sexan nu. Har tankat hela säsong 1, så jag behöver inte sitta bänkad på söndagkvällarna. Sen måste jag sova, Ska upp kvart i 7 imorrn. Med schemabyte följde också gympahallsbyte med. Mårtensdal station, 8.15 på en måndag? Fyfan.

Peace
och föresten, pao det är försent för mig att ringa dig nu, men om du läser det här, Ring mig. Jag behöver hjälp av dig för att vara vuxen den här veckan. vi måste fika!

Kommentarer
Postat av: Soso

GUBBEN, det är lov nästa vecka, hur fasiken ska du kunna vara "vuxen" och nykter ett helt lov:|?

2008-03-10 @ 01:22:28
URL: http://soso213.blogg.se
Postat av: oxiszszzzz

AXEL!?
när ska du bjuda mig på fika? ;'

2008-03-10 @ 09:59:10
Postat av: Pauline

woho, jag har också tänkt börja vara vuxen och duktig.. :)
självklart tar vi en fika någon dag! är du helt ledig på fredag eller är det fel vecka?

2008-03-10 @ 13:48:32
URL: http://pauliiines.blogg.se
Postat av: acke

Oxis, tror du jag kommer bjuda henne? :O :P

2008-03-10 @ 18:06:18
URL: http://ackesolna.blogg.se
Postat av: peter-pan

haha acke tyvärr men jag tror inte du kommer klara det acke jag har hört mycke från dig men detta e det värsta. pöss

2008-03-11 @ 10:04:29
Postat av: DanneOne

Återigen axel, vi har inte emot ditt bloggande, men en nykter helg? i mean wtf?

2008-03-11 @ 22:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0