Hatobjekt nummer 1

När jag precis var påväg hem mot söder från cafét och kom upp på t-centralen för att ta gröna mot medisså möttes jag av ett av dem största hatobjekten som finns.

Fula tjejer som tittar snett på en.


Jag är inte den som varken hatar eller slåss, men den där bruden som såg helt ärligt fördjävlig ut ville jag bara skalla på näsan. Jag har ingen vettig förklaring till varför man hatar en människa som bara är ful och tittar konstigt, men så är det.

Nån som förstår min situation och mitt hat?

Hur som helst,
ikväll har jag suttit på cafét och diskuterat en födelsedagspresent till kim som fyller år imorgon. Och vi enades om att vi skulle försöka få tag i en minigris. Vi hittade en gubbe i skåne som gav bort en svartvit gris, som ville att vi skulle komma ner imorrn. Men vi får väl se hur sugen någon är att dra ner till skåne efter plugget...

image21
Tror ni kim skulle säga nej till en sån där liten rackare?



Imorrn ska jag försöka hitta nån fest, så säg till om ni hittar nåt!

Peace

Kommentarer
Postat av: Soso

och du säger till mig ifall du hittar ngn fest bejbis (:

2008-03-06 @ 23:13:43
URL: http://soso213.blogg.se
Postat av: Pauline

och så blev det en råttjävel som bor mi mitt hus och luktar PISS!

2008-03-10 @ 13:50:59
URL: http://pauliiines.blogg.se
Postat av: acke

haha, berra är ju söt! han kan inte lukta piss :'(

2008-03-11 @ 08:20:08
URL: http://ackesolna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0