En vanlig seg söndag...

Kom precis hem från danne och nu sitter jag framför datan och ska spela. Egentligen borde jag vara ute och jobba, men det får jag göra någon annan dag.

Igår kväll satt vi hemma hos danne hela ligan och krökade. Trevlig kväll som slutade med en hel natts skedande med Soso (som har börjat blogga också). Morgonen började dåligt, Morsan ringde och väckte mig precis när jag hade en dröm om tuttar... fördjävligt. Nu ska jag iallafall sitta framför datan eller xboxet hela eftermiddagen, skönt!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Soso

Finns inget bättre än att Skeda med Exel en hel natt, massor me pussar, kramar o bäst utav allt SVETT O VÄRME!

2008-03-02 @ 16:42:12
URL: http://soso213.blogg.se
Postat av: Jeeves

Stoneface axel

2008-03-02 @ 17:16:54
Postat av: Pauline

ditt pervo.. ^^

2008-03-02 @ 17:50:59
URL: http://pauliiines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0