eftermiddag med lillesyster

Nu är jag hemma efter en lång dag i skolan. Efter skolan drog jag, johanna, cissi och maja till mcdonalds vid slussen och käkade. Jag köpte en dubble cheese bacon för 20:-, och sen när jag skulle ta ut femhundringen varav 450 som jag är skyldig björn upptäckte jag att jag gått under 400:- vilket betyder att jag inte kunde låna av swedbank och ta ut en röding. plus att jag inte ha pengar till bärs nu heller. Det suger, jag måste ringa morsan och be henne sätta in en hunka på kortet så att min helg är räddad från nykterhet och skulder...

När jag kom hem så sa farsan att han var tvungen att gå och handla, så jag skulle passa lilla ebba en halvtimme. Efter 10 minuter av nalle-puh tittande skulle hon gå och kissa på pottan. SHIT, måste jag hjälpa till nu? men det gick bra. allt jag behövde göra var att skölja en kissig potta efteråt.
    Och inte nog med det. Efter ytterligare 10 skulle hon bajsa på pottan. KNAS. men jag blev räddad av Linda som kom hem precis när hon hade satt sig... puh...

image20
Första bilden fotad med mobilen blev på en snorig Ebba som kollar på "tigers stora film" i min soffa.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha söt ju

2008-07-07 @ 21:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0