underbar söndag

Den här söndagen har varit asskön (fast utan morgonmys). Jag vaknade vid 11 och ringde simon efter ett tag av call of duty, frukost, dusch och vaknande. Han var slapp som vanligt, ville sova en stund till. Efter nån timme ringde han och vi bestämde att vi skulle gå och bada och basta på vasalundsbadet. Jag, Karl, Kim och Simon tog oss dit och badade, hoppade, snackade skit och bastade. Vi var alla glada för att vi hade en så otroligt skön och vårig söndag. Efter två timmars badande gick vi mot solna c och köpte ett sexpack bärs och slog oss ner i skytteholm, där vi snackade ännu mer skit och drack öl. underbart! Jag höll på att frysa arslet av mig rent bokstavligt, jag märkte när vi skulle duscha innan badet att mina badbyxor blev genomskinliga när dem blev blöta, och jag ville ju inte göra alla män på badhuset avundsjuka och alla kvinnor kåta så jag fick köra fillingar under badbrallorna. Jag fick gå utan kallingar hem, det var iochförsig jävligt skönt att få hänga lite löst för en gångs skull!

Resten av kvällen har jag suttit på cafét och snackat ännu mer skit, spelat spel och kollat på halva kingkong. Härligt! Nu håller jag på att somna framför datan så jag ska väl lägga mig och kolla på scrubs och sen sova.

Fyfan för skola imorrn...

pöz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0