som sagt, lugn söndagskväll...

Sitter framför datan nu igen efter en helt lugn kväll på cafét. Har suttit hela kvällen o ritat, druckit kaffe och snackat om helgens bravader. Tydligen hade typ alla som inte var med i sollentuna haft en skrattfylld kväll hemma hos min bror, och någon hade visst åkt in i häktet också...

förresten har den här söndagen varit den skönaste söndagen på länge. Vanligtvis hatar jag söndagar, men den här var fan asskön, fast det inte har hänt ngt speciellt. ingenting jag vill skriva här iallafall... haha!

Jag förstår inte varför jag är så jävla glad nu för tiden. För nån månad sen var allt bara piss med vinter å shit. Men förra fredagen ändrades det till att alla onödiga skitsaker som man bara hatar inte gör så mycket längre. Jag misstänker att pao har något med det här att göra.

kjamiiiizszszss

Kommentarer
Postat av: Pauline

skönt att jag gör någon glad haha.. :) jag orsakar mest sura miner nu för tiden.. :P

2008-02-11 @ 20:05:46
URL: http://pauliiines.blogg.se
Postat av: acke

självklart! :)
mja men skit i dem :P

2008-02-11 @ 21:54:24
URL: http://ackesolna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0