Pigg lördagmorgon!

Gårdagskvällen var jävligt lyckad! Jag käkade sen middag med familjen (trotsålders lillesyster, Pappas flickvän Linda och en Pappa som sjunger "alla som inte dansar är våldtäktsmän" mitt i en tugga fläsklägg...) Jag mötte upp tove och drog till elize vid 7-halv 8. Efter en stund började hela ligan drälla in och det blev öl m.m för hela slanten!
Underbart med hela gamla ligan samlad, och att PAULINE var där! (hon tillhör också det gamla gardet, fast fortfarande det något yngre, haha) synd bara att det var mitt fel att hon behövde dra tidigt...

Hur som haver, Kvällen var väldigt lyckad fram till att peppe ramlade sönder muggen så att det sprutade vatten över hela badrummet... ännu sämre var det att kim som jag skulle sova hos tog på sig ansvaret för att ringa rör-jouren och sitta och vänta (i två timmar) tills rörmokarn skulle komma och konstatera att det var en "spricka i cistern" och "trasiga ballofixer" blablabla.. En kvarts arbete för 2400:- - Jag ska bli rörmokare!

Vi kom hem vid 3 på natten och som vanligt så slösar jag upp mina sista pengar på statoilfyllekäk. Nu är det verkligen för mycket månad kvar i slutet på lönen.

Ikväll blir det iallafall födelsedags fest i sollentuna med kim, och sen sova hos den underbara cederbladsfamiljen! Måste jag ta med en present om jag varken vet vem det är som fyller år eller hur mycket den fyller?

pussssss

Kommentarer
Postat av: elize

det var naaajs, men inte det där med toan :( haha

2008-02-09 @ 21:30:14
URL: http://bruwd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0