piercar dagen

Jag är helt slut, jag somnade klockan 12 (det är tidigt för mina nattvanor) och klev upp halv 11, ändå är jag sliten som en belgisk simhoppare. -som micke skulle sagt.

Nu sitter jag på engelska lektionen, min lärare är sjuk så våran tillfälliga vikarie är DGs rektor, en rasistisk botox tant. Och så klart så är det Martin Luther Kings tal vi ska snacka om. Ordet "Negros" förekommer i texten och, ja ni kan väl själva räkna ut hur stämningen blir när rektorn ska översätta texten inför klassen... knas.

Ikväll/eftermiddag så ska jag pierca mig iallfall! ska möta morsan klockan halv 6. Alla säger att det kommer göra fett ont, men jag är inte nervös alls. vafan, smärtan är min vän. Farsan blev lite chockad när jag berättade att jag skulle pierca mig, men han köpte mitt argument att brudarna gillar det. (hoppas dem gör det också, jag vet iallafall en som gör det, och det räcker) puss på dig paoo

kisses and bajses!

Kommentarer
Postat av: Pauline

you know i do ;D

2008-02-20 @ 14:05:05
URL: http://pauliiines.blogg.se
Postat av: Linnea

hoppas att det går gå bra =)

2008-02-20 @ 18:38:59
URL: http://digitallove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0