Ny bloggdesign

Sitter i skolcafét på denise data. Jag kom precis från nacka simhall där vi hade simning på gympan och eftersom jag precis har piercat kunde jag inte simma. så jag satt vid sidan och klagade på alla istället.

Nu har jag fixat ny header och design. Satt och pillade i photoshopen igår kväll och resultatet blev den nya headern. Den beskriver nog mig lite mer än den första...

Ikväll ser det ut att bli nån brat-fest på östermalm, röj med boysen kanske? En kompis fyller år idag också som skulle ha fest på söder så när alla börjar tänka på refrängen taggar jag nog dit och dricker upp ölen :)

Hoppas det blir en lyckad helg!

Om några timmar kommer sportlovet också, Det blir fyra dagar av samhällstjänst på myrorna i sumpan, kom och hälsa på vettja! måndag, tisdag, onsdag och torsdag. 10.00 - 14.30! 

peeeeeeeeaaaaaaaaceeeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0