Nipple piercad!

Nu har jag min tutte piercad, fyfan vad nöjd jag är med mig själv att ha (för första gången i mitt liv typ) gått från tanke till verklighet. Jag har haft så jävla många tankar om vad jag vill göra och sagt så mycket jag har funderat på, men det har alltid kommit nåt ivägen. (oftast är det väl jag som inte anstränger mig alls) Men den här gången har det faktiskt lyckats! Det tyder på att det här var nånting som jag verkligen ville göra. Nu väntar man bara på topless säsong så man får stajla lite!

ps. och så väntar jag på bangar-pao också... haha :)

Under själva piercing proceduren så hade jag 3 tatuerade stora monster runt mig som jag aldrig sett förut. Dem satt och sa att det skulle göra jätte ont och att jag skulle svimma å grejjer. Men när det var klart efter 30 sekunder var dem inte så tuffa längre när dem inte hade hört ett ord av mig och frågade "Vafan, är det redan klart? Du skrek ju inte?" Tydligen hade en av dem skrikit som en gris när han hade piercat tutten, så jag gick därifrån med självförtroendet kvar iallfall.

Om jag ser till att tvätta nippeln ordentligt och gör allt som det står på lappen jag fick, tror ni jag kan skippa punkten "undvik från alkohol" då?

peeeeace

Tuttfoto kommer!

Kommentarer
Postat av: denisé beskow

nej absolut inte, jag känner en som drack väldigt mycket när hon tagit hål i naveln och den ruttnade bort efdter ett tag pågrund av inflamationer, eller jag känner snarare två med samma historia;)

2008-02-21 @ 18:44:52
URL: http://deniisebeskow.blogg.se
Postat av: acke

OMG, jag hoppas att du inte sitter och driver med mig... fast iochförsig hoppas jag på det eftersom det verkar bli dubbelkrök i helgen...

2008-02-21 @ 22:32:10
URL: http://ackesolna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0