naivitet

Jag är fett glad, jag lovar, men jag har kommit på att jag är för naiv. jag tror alltid att allt ska lösa sig med tiden. jag har kommit på att det inte alltid gör det. jag måste ta det lugnt ett tag, inte vara för på. jag vet. men jag tror alltid att det blir bra om jag gör vad som känns bäst för stunden.

nån gång blir det bäst, verkligen så jävla bra det kan bli, det vet jag :) det är bara att jag måste låta tiden verkligen fixa det. jag ger bara inte tiden tillräckligt med tid.

jag tror inte att nån som läser det här kommer förstå vad jag menar, men det känns bra att skriva det iallafall.


jag satt precis och tittade på en romatiskt film om kärlek som visas på cafét ikväll på grund av den här hjärtansdagen. den var kärleksfull och alla är glada med lyckliga slut och hela den där grejjen, men det är typ först nu jag förstår att allt man ser på film inte är på riktigt. tyvärr.

jag vill kramas nu.

knas

Kommentarer
Postat av: beatrice

gullunge! :D

2008-02-15 @ 07:13:01
Postat av: soso213

BROOOR!!! ja känner exakt lika dant :D

2008-02-15 @ 12:20:00
Postat av: acke

keep it real sultan!

2008-02-15 @ 17:58:41
URL: http://ackesolna.blogg.se
Postat av: Pauline

jag förstår.. jag förstår exakt.

2008-02-16 @ 12:04:28
URL: http://pauliiines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0