mor

Jag har kommit på att jag är bäst på att övertala min morsa. Hon är den envisaste jäveln på denna jord och hon kommer alltid krypande tillbaka när jag blivit lack på henne. Det här utnyttjar jag till min fördel såklart. Igår föreslog oxis att jag skulle med och nightgibba och eftersom jag ändå börjar 12 idag så tyckte jag att det lät som en bra idé. jag ringde morsan och försökte övertala henne om att jag skulle gibba med hårda argument. dessutom behöll jag lugnet hela tiden medans hon blev mer och mer irriterad på att jag inte gav upp. Efter en kvarts diskution blev jag arg och la på i hennes öra för att inte avslöja min svaghet. Då förstog hon att jag blivit arg och när jag kom hem var hon tvungen att vara snäll mot mig, vi tittade på eastern promises (grymt bra film btw) och under filmen frågade jag, som hon har besvarat med ett strängt nej i ett halvår
- mamma, får jag pierca bröstvårtan?
- mjaaa, men du behöver inte det, det finns annat å göra för pengarna. (blablablabla)

OCH NU JAG FÅR PIERCA MIG! :D
fett nice, även om 9 av 10 jag sagt det till kallar mig gay...


kyss

Kommentarer
Postat av: Pauline

SKA DU FÅ GÖRA DET ÄNTLIGEN?! :D :D :D fan nu gör vi det tillsammans :D varför messa du inte eller nåt och sa det, this is breaking news! :D haha

2008-02-13 @ 17:04:09
URL: http://pauliiines.blogg.se
Postat av: acke

hahaha, yes nu jävlar! :D

2008-02-13 @ 19:15:02
URL: http://ackesolna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0