mäster bloggare

När jag satt på tunnelbanan hem från cafét hittade jag en gammal knölig sportbladet på ett säte och tänkte att jag skulle sätta mig och läsa det senaste om nån knasig skidskytterska eller något. Jag hittade Lasse Anrells krönika, där han skrev om Patrick Ekwall/Alex Schulman som hade kallat honom för wanker. Lasse tyckte tydligen att Alex "Strulman" hade humor när han skrev att han fösökte lotta ut en avsugning av sin fru på nån blogg. Är det DET som är humor, och är det SÅ man blir en nationellt känd bloggare? Om man fick ändra sig själv skulle jag vilja vara så grym på att blogga! Visst, jag har fått lite beröm om min blogg, men vafan. Jag vill också lotta ut avsugningar och vara nationellt känd. Fast om man fick ändra sig själv skulle jag vilja kunna skriva texter som Kapten Röd också.

Iochförsig, jag vill inte vara känd. Jag vill vara mig själv, men ändå blogga som alex, och nudda människors hjärtan som kaptenen kan. En dag ska jag bli som dem.

Men jag ska alltid vara mig själv.

image11


peace

Kommentarer
Postat av: Pauline

det ska du

2008-02-19 @ 19:03:09
URL: http://pauliiines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0