lögnhalsen acke

Jag lovade att det skulle bli lugnt i fredags, men så blev det inte, tyvärr. Vi drog hem till kim och jag tror vi blev LITE fler än vad vi hade tänkt oss. det började ganska lugnt och finnen, aron och peppe hade många roliga historier om deras close-up båten utflykt. Jag blev så jävla avis på alla som satt och söp så jag tog till mitt gamla vanliga krökar-glas, och det levde upp till sitt namn och uppgift - jag däckade i kims säng vid halv 12.

image10
Här har vi en underbar bild. En bild på två underbara saker i livet tillsammans med mig!
Krökarglaset och Pauline!

Lördagen

Jag vaknade vid 11 på lördagmorgon bredvid tobbe, emelies lillebror. Jag hade skagenröra i munnen och på tröjjan och alla kläder på mig (det var iochförsig skönt att jag inte låg spritt språngade bredvid tobbe...) Skagenröran var dannes fel, han matade mig när jag hade slocknat med en statoil macka som han snodde av tobbe! Efter att vi hade vaknat och fixat i ordning frukost till alla la vi oss i kims farsas säng och tittade på nickelodeon, cartoon network och disney channel heeeeeela dagen. fyfan vad skönt. Vid 5 var jag tvungen att dra på en 18års fest i ursvik. Det var en gammal barndomskompis som fyllde år, men det var trevligt. Lite stelt att komma dit när man inte sett nån av dem på typ 10 år... Sen drog jag till solna av några väldigt viktiga och jobbiga anledningar. Jag älskar er båda, D & T!

Kvällen fortsatte väldigt lugnt hos kim och nu ligger jag här i sängen, nyvaken och tänker på P.

puss


Kommentarer
Postat av: Pauline

tänker på porr? acke vi har ju pratat om det här.. haha

2008-02-17 @ 13:00:37
URL: http://pauliiines.blogg.se
Postat av: acke

på dig, idjuuuut!!! :P

2008-02-17 @ 13:09:16
URL: http://ackesolna.blogg.se
Postat av: Pauline

hahaha :D

2008-02-17 @ 16:18:27
URL: http://pauliiines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0