fyfan! vad ledsen jag är

jag pallar inte med alla som ska bråka med varandra, jag förstår inte ett jävla dugg hur man ORKAR vara arg på varandra hela tiden. Jag är nån slags jävla mellanhand som står mittemellan dem som bråkar, VARJE GÅNG. Och framför allt så förstår jag inte folk som drar in mig i skiten. Bara för att jag inte vet hur folk känner. Jag får nåt slags ansvar att det är jag som ska hjälpa alla hela tiden. Jag ska se igenom folk och förstå hur dem känner och fixa det. för annars förstår jag inte, och kommer aldrig göra. eller hur?

jag vill inte att alla ska bråka. för det blir inte bättre av att man snackar skit. varför ska dem jag älskar bråka överhuvudtaget?

Kommentarer
Postat av: Pauline

i know that feeling baby.. :/ det fixar sig

2008-02-27 @ 10:42:45
URL: http://pauliiines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0