Fyfan! vad glad jag är!

Jag kan börja med att berätta om helgen lite kort. Fredagen blev lite seg till en början. Jag åt middag med familjen hemma på söder. När jag hade ätit hängde jag med min bror ut som skulle möta angelica som fyllde år. Dem skulle gå och äta, (jag tänkte typ pizza hut eller nåt kinahak) men sen när vi närmade oss visade det sig vara bishops arms. Och min bolagetkasse hörde inte hemma i min hand på en kvarterspub en fredagkväll, det kände jag på mig. Det gick bra iallfall.
    Efter en timmes vattendrickande på biskopen drog jag och mötte skinnet, kimpa, peppe, aron och några brudar. Vi styrde mot "vackra" östermalm och den sorgliga synen av apraka fjortisar av ... kön gick från tanke till verklighet redan innanför dörren... Efter en stund av öl drickande, fyllesnack om pao med adam (som jag träffade för första gången där) och äckliga syner från ett grodperspektiv i soffan kom resten av solna och hälsade på. Nån näsa slank med i mängden. Men men, jag har sagt det förut: Solna och innerstan är som vatten och olja.

Tidig morgon på lördagen. Jag skulle jobba på myrerna första dagen. 10.00 på en bakis-lördag. Fyfan. men det gick bra. Fick med mig lite presenter till kim, skinnet och danne också :D
    På kvällen satt vi och drack öl hos danne. Efter någon timme fortsatte det med desperata försök att hitta fest på den norra sidan av stan. Till våran fördel (för en gångs skull) Vi drog hem till Matti och röjde järnet! Sent på natten kom vi hem till Danne igen, dyngraka hela bunten.

Söndagen var helt lugn med seg cafékväll som vanligt. Simon suger på Call of Duty, bara så ni vet.

På måndagen var det dags för myrerna igen... JIPPIE! Dagen blev fulländad och skittrevlig pga av Paulines närvaro under hela min eftermiddag på söder och i solna :) (hon blev avundsjuk på min piercing också, självklart var man ju tvungen att flasha lite, men det var ömsesidigt, såklart!
    Måndagskvällen var dyngrak. Jag kom i säng för sent. Jag fick nästan en halv flaska sprit av soso, och det slutade med en dyngrak acke som skulle upp och jobba morgonen efter. som jag alltid säger efter (miss)lyckade kvällar: Jag ska aldrig mer dricka sprit.

Idag
har jag jobbat och sen var jag inne på weekday och fyndade! Jag hittade 2 par skitnajsa jeans och ett par riktiga kalasbyxor för 50:- styck!
       Jag har fan typ aldrig ägt 3 par byxor som jag använder regelbundet samtidigt... men nu är det ändring!

Ikväll blir det hem till sara och chilla med hela ligan, Pao och Pillan skulle komma också. Det är alltid lika trevligt! Pillan har jag inte sett på jättelänge och Pao har jag inte sett på ett helt dygn :| En sak är säker iallfall. Jag ska inte dricka en droppe ikväll, för då kommer jag inte komma upp i morgon. Usch. Jag är törstig, men jag får verkligen inte :'(

Hej på er, hoppas ni har haft det lika trevligt som jag!


Kommentarer
Postat av: Mr. E.

"Nån näsa slank med", vad hände med den detaljerade berättelsen axel?! :'

2008-02-27 @ 14:33:20
Postat av: acke

jag ska uppdatera ikväll, jag lovar :)

2008-02-27 @ 18:18:46
URL: http://ackesolna.blogg.se
Postat av: Mr.E.

Väntar fortvarande ivrigt. Ilskan stiger! :@ inte vill vi ha en repris, eller hur?! :D

2008-02-28 @ 16:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0