födelsedagskväll med smak av näsblod

Kom precis hem från cederblads familjen till gamla goda knivsöder. Födelsedagsfesten igår var trevlig som fan fram tills att kim började vara ärlig och sa att nån snubbe sög penis på att freestyla. Det slutade i sparkar och slag, tyvärr... Men han mår bra idag iallafall :D Han hittade hem till töjnan efter någon timme där jag, pappa björn och philip satt och väntade på krigshjälten.

Jag är förvånad över paulines positiva reaktion när hon hittade mig två timmar senare... Tänk dig själv hur bra man mår när man kommer hem mitt i natten från jobbet och det ligger en dyngrak snubbe med morgonstånd och dräggel på tröjan i din säng där du tänkte krypa ner och sova?
Eller förresten, jag är inte förvånad alls - Hon är van.

Ikväll blir det JÄVLIGT lugnt iallafall... det blir nog att sitta och löka på cafét och höra helgberättelser från alla man inte träffat sen fredagen.

Puss


En bild från förra helgen, utanför lokalen.
Peter pan och Kapten krök!
image3


Kommentarer
Postat av: Pauline

hahaha klart jag är van ;D

2008-02-10 @ 17:15:00
URL: http://pauliiines.blogg.se
Postat av: Danne-One

När blev du fag? :o

2008-02-11 @ 17:28:07
Postat av: acke

nyss.

2008-02-11 @ 17:46:34
URL: http://ackesolna.blogg.se
Postat av: Danne-One

Vad bra älskling, keep doing it!

2008-02-12 @ 20:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0