äntligen helg!

Nu har jag precis kommit hem från skolan, skönt med 2 timmars lektion mellan 8.30 och 10.30 på en fredag.

Farsan ringde och sa att han inte kunde hänga med på samhällstjänst mötet, men farfar ska med istället så det löste sig. Farfar har fixat ett jobb åt mig också, jag ska tydligen dela ut reklam och få jävligt bra pröjs! skitnice! dem andra bizniz flowar också...

Ikväll ska vi några stycken hem till kim och alla ska väl dricka bärs såklart, men jag ska faktiskt ta det lugnt (för en gångs skull...) jag måste spara mina pengar till piercingen. Det blir nog trevligt iallafall, sitta och snacka skit hos kim är alltid trevligt. ska bli asskönt med en lugn helg, har fan inte tagit det lugnt på typ ett år...


kjam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0